mandag 28. mars 2011

I am dreaming!

Jeg sitter og drømmer meg bort til et sted langt borte, drømmestedet med det perfekte blå-grønne vannet, sanda som rusker mellom tærne, vinden som blåser gjennom håret (i hvertfall det håret jeg har igjen) og kjenne varmen fra den elskverdige sola jeg merker jeg savner så veldig akkurat nå.

Det er bare noen måneder igjen til jeg kan få dra dit, til Rhodos By! Mitt paradis, mitt mekka min himmel! Jeg gleder meg til å bade i det varme vannet og dykke med fiskene og gi de mat! Jeg gleder meg til å spise gode greske tomater som er like røde som fargen jeg får på kroppen når jeg har glemt å smøre meg godt inn og tror at selv om jeg ligger i skyggen så kan jeg ikke bli solbrent! Jeg burde kanskje huske å lære denne gangen, jeg har tross alt vært der nede 2 ganger før. Var det ikke noe med dette at alle gode ting er 3?

Uansett, turen skal bli fin, god mat, gode venner, fint vær, utrolig sted, uforglemmelige minner, og bare masse inntrykk! Jeg håper så veldig på at det blir båt tur i år også, for i fjor på båt turen, det var rett og slett bare heeelt nydelig morsomt! Og det var så fint å seile langs kysten til Rhodos, og bare få se så mye nytt, og ikke bare det, men spille høy musikk og danse på dekk! Stupe fra båten, bli dytta, bli "fôra" fra dekk og ta seg en god kald øl midt ute på havet =)

Jeg vet at turen skal bli fin, og jeg skal jobbe i hele sommer for å kunne være på ferie i 2 uker! 1 uke er for lite, man får ikke gjort alt man skulle og alt man ville. Og dessuten så er 2 uker akkurat passe for at man kanskje blir lei, det er i allefall det jeg har hørt da.

Rhodos By, jeg gleder meg til ditt friske og impulsive åsyn! Gah! Skulle ønske tiden gikk enda litt fortere!

3 kommentarer:

  1. Se! Der fant du jo noe å skrive om! Det hjertet er fyllt av renner munnen over med, denne gangen altså i skriving da! Husker du var storfornøyd med turen i fjor høst, måtte turen dette året bli like fin for deg!

    SvarSlett
  2. Så fint skrevet...kjenner savnet jeg også..er noe spesielt med den øya...blir liksom mere ro i sjelen og glede når man tar sine første steg ut av flyet...fuktigheten,varmen og lukta slår imot deg! nydelig..vi ses...Klem:)

    SvarSlett
  3. Enig Tine, dette er bare så sant det du skriver .Har vært på Rhodos i mange år nå ,og blir aldri lei selv om jeg bare mest sansynlig får bare en uke i år er det bedre en ingen :)Klem for vårt andre hjem

    SvarSlett