torsdag 17. mars 2011

Treningsbasillen

Ja da har det jaggu skjedd med meg å gitt. Jeg har blitt bitt av trenings basillen, men jeg må innrømme at det er en syk deilig følelse å trene og svette og føle seg så utrolig opplagt ;-)

Som alle andre så har jeg satt meg noen mål med treningen min og det blir først av alt å kunne løpe et par meter uten å mye puste besvær. For det andre så er jeg veldig keen på å få de musklene jeg en gang hadde, for de har nemlig blitt fiskeboller =P

For det tredje så har magen fått litt mye inntak av øl så øl magen skal også reduseres, jeg veit at Magnus kommer til å bli litt skuffa over det, men det er på tide å få en litt mindre mage, så kan jeg heller trene bort ølen etterhvert som den finner bosted i magen =)

Uansett denne uken så har jeg trent 3 dager, i tillegg til at jeg skal trene på søndagen. Da blir det intervall trening med løping i en halvtime, og trening av ulike vekter i en halv time.

Viktig å få trent, biceps, triceps, brystkasse, rygg og mage ;-) Samt kondisjon, noe som faktisk er sykt digg og sykt undervurdert, selv om det tar litt tid å komme på topp igjen så skal jeg klare det. Og jeg skal til og med klare å få økt kondisjon uten å slutte å røyke =) hehe

Resten av uka har hovedsaklig godt til å jobbe med Studentpuben Bingo'n. Så har vært mange timer på LisT kontoret, og hatt mange samtaler med de som er der. I dag er det Student Karaoke, og det regner jeg med at blir super bra!

Til helgen blir er det birkebein rennet og da skal jeg jobbe på KREM og det tror jeg kan bli veldig morro og veldig slitsomt! Neste uke byr på mange morsomheter det også. Wait and see og jeg kommer med oppdateringer for neste uke!
Neste helg blir forresten OSLO TUR!!! noe jeg gleder meg syyykt mye til! Skal bli så digg å se alle oslo venner igjen!

Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar