fredag 9. desember 2011

Slutten av et eventyr - begynnelsen på et nytt et

Da var 100 dager gått og Big Brother er nå ferdig! Slik som jeg sa den siste uka i Huset satt jeg med delte følelser, jeg må vel også innrømme at de samme følelsene sitter jeg med nå. Jeg savner faktisk Huset, savner stemmen fra Big Brother, og alt som fulgte med. På den annen side så merker jeg også at det er godt å komme ut, til tross for at det har vært en del stress de siste dagene siden jeg kom hjem.

De siste dagene har gått mye til å mimre og se på noen episoder fra begynnelsen av. Det er en merkelig følelse og kunne gå alene, og gå på steder jeg vil gå og spesielt å kunne gå utenfor et hus med fire vegger. Ikke minst så er det helt stille når jeg slukker lyset og er klar til å sove. Kameraene bråker ikke, så tv'n står på for å lage litt lyd. Hehe, det er veldig rart å sove alene igjen etter så mange måneder. Jeg vet ikke helt hvor lenge det vil ta før jeg får sove som vanlig, men jeg har masse av tid.

Så vil jeg også takke alle som har STEMT på meg! Jeg har satt og vil sette pris på dere alle resten av livet mitt! Alle tilbakemld på facebook og ellers har vært enorm og jeg føler meg virkelig beæret! Det har vært stor pågang på Face og jeg vil så klart svare dere alle som har sendt meg mld på face, men det kan hende det tar litt tid ;-) jeg skal gjøre mitt beste!

Det har også vært storpågang på å venneforespørsler, nå er det sånn at jeg har opprettet en side hvor vi kan ha kontakt, grunnet familien min som gjerne ønsker en litt mer anonym side så har jeg valgt å respektere deres ønske, noe jeg syns er leit. Så jeg håper at alle kan bli medlem på "fansiden" (jeg blir ikke vant til det ordet... =P ) hvor jeg håper å kunne holde kontakt med dere alle! Jeg ønsker også å ha litt konkurranser og spørsmålsrunder hvis det er ønskelig!


Jeg må innrømme jeg syns dette er litt spesielt, men jeg setter utrolig stooooor PRIS PÅ DERE!!!!! TUSEN TAKK! DERE ER FANTASTISKE!!!! Kommer aldri til å glemme dette!!!!

25 kommentarer:

  1. Du er en fantastisk person Tine! Jeg har sett hver eneste episode, og følt med live på dere inne i huset! Du var en de jeg likte best! Stemte masse på deg siste dagen! Viste det var du som kom til å vinne! Du fortjener det så sykt mye! Masse lykke til i tiden fremover <3

    SvarSlett
  2. Selvom jeg ikke hadde blitt så veldig lei meg om Lena Charlotte hadde vunni, var jeg kjempe glad for at du vant! :) Jeg har heia og stemt på deg siden dag en, Tine, du er som sagt over her, helt fantastisk :D <3

    SvarSlett
  3. Du og Roberto var mine favoritter fra dag 1. Det var veldig lett for meg å digge deg, for jeg kan sammenligne meg med deg. Digger deg kjempemye og skulle ønsket jeg kunne blitt kjent med deg på utsiden. Stå på videre. Du er et fantastisk menneske.

    SvarSlett
  4. kult har oxo følgt med alle episoder støtet egenlig joakim og deg heile veien siden dere var mest utsat for bråk:)

    SvarSlett
  5. Koselig å høre at du har det bra, Tine :) og selvom du var nominert så mange ganger var det verdt hver eneste krone jeg brukte på å stemme på deg. Det var så LYKKE å se deg gå ut som vinneren av BB :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Vi er glad du vant - vi begynte tidlig å håpe at du skulle bli vinneren :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så masse! :) Heiet på deg hele veien!

    SvarSlett
  8. Skjønner godt at det tar tid å venne seg til å være ute i det fri igjen. Ta deg god tid og kos deg en haug videre i livet ditt Tine :) Veldig godt å høre at alt er bra med deg :) Og enig med dem andre, Du var verd hver krone som ble brukt på å stemme på deg i dine nominasjoner :) Ta godt var på deg selv og dine nærmeste Tine, det er mye viktigere enn noe her i livet :)

    SvarSlett
  9. At det ikke kan være helt lett å sove alene sånn plutselig etter 10 dager på hyttetur... Det kan jeg forstå veldig godt :) Men ta deg tid .. Tine.. Ikke noe hast med noen ting... egentlig ;) Ha en flott dag og kos deg i kveld :D Hilsen fra Bree

    SvarSlett
  10. *Fail = 100 ble til 10...sorry.
    Bree.. igjen :P

    SvarSlett
  11. Heia Tine!:) Du var favoritt fra første dag og jeg stemte på deg vær gang.Du er en fantastisk person og har en super personlighet.Du fortjente den seieren mer en noen andre! Mange som jublet da du gikk seirende ut.
    Veldig rart å ikke se dere på pcen og tv lenger så jeg startet også å se gamle episodet. morsomt å se hvordan ting var og hvordan alt endte.
    Gleder meg til å lese videre på eventyret ditt:)

    Stor klem fra meg!:)

    SvarSlett
  12. Hei Tine! ville bare si at jeg digger deg! særr. du er et forbilde faktisk, du er sterkere enn mange. det må du være stolt av :) Hilsen Iris.

    SvarSlett
  13. Bare stå på og fortsett å være den du er, da kommer du langt!!! Klem

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye med seieren Tine.Dette fortjente du virkelig. Du virker som ei super jente. Stå på og vær den du er så kommer du til å nå langt!

    SvarSlett
  15. Jeg diggr deg Tine! Jeg syns det er litt spessielt også, og jeg gleder meg til å rocke med deg igjen <3

    SvarSlett
  16. Gratulere så mye med seieren Tine:) En sann vinner:))

    SvarSlett
  17. Grattis !

    Håper du ikke glemmer å gi deg selv litt også :P
    Du er helt fantastisk !

    SvarSlett
  18. ser virkelig opp til deg :)

    SvarSlett
  19. Gratz Tine:) det må være litt rart og ikke ha kameraer og folk rundt seg til en vær tid etter så lang tid:P Har fulgt med dere vær dag og på nett og savner at BB gjengen liver opp stua:) generelt så syns jeg BB dette året var det beste:)

    stå på og ikke glem deg selv oppi alt som skjer i nærmeste fremtid:)

    SvarSlett
  20. Gratulerer Tine med seieren, du var en verdig vinner! Du er ett stort medmenneske og i tilegg stort sett alltid blid :) Heiet og stemte på deg hele veien og det rant tårer da du gikk seirende ut av huset!
    Klem

    SvarSlett
  21. Så godt å høre at du har det bra Tine! Jeg må si det, at du er ei utrolig tøff jente som ikke lar seg knekke, mange har MYE å lære av deg :) Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å holdet hodet oppe, beholde det gode humøret og spre glede, når man uke etter uke blir nominert og baksnakket slik du ble. Jeg beundrer den sterke psyken du har Tine, virkelig :) Og nettopp dette gjorde deg til en KLAR verdig vinner av BB, i tillegg til at du er veldig, veldig kul ;) Du har mange herlige kvaliteter, så keep up the good work, og lykke til videre :)
    PS: KJEMPESTAS å få hilse på deg under finaleshowet, føler meg veldig heldig som fikk stå fremst og fikk den muligheten ;)

    SvarSlett
  22. du er bare råå tine, kunne godt tenkt meg å bli kjent med deg ! å tatt en fest med deg :-) klem jente 23 :-)

    SvarSlett
  23. Heia Tine :) Digger att du slo ALLE forståsegpåere i huset spesielt Siw Anita og Caroline :D Joakim imponerte meg stort han er ett fantastiskt snilt og godt menneske :) Silje også gav deg støtte så du klarte deg i huset .Slike venner vokser ikke på trær så de må du ta vare på . David oså fenomenalt snill og tvers gjennom hjertegodt menneske <3

    SvarSlett
  24. veldig fin blogg du har tine:-) skal følge deg og bloggen videre :-) kos deg !

    SvarSlett
  25. Tine du hadde det som skulle til for å vinne Bigbrother.Selvrespekt,medfølelse for andre,glimt i øyet,sjarm,humor,sinne,menneskelighet,varme,sexy og intelligent.
    Det er en bra oppsumering av deg Tine.

    Du lot deg ikke tråkke på,samtidig at du så hva som skjedde.Skjønte at du hadde en stor fanskare utenfor huset og at du ikke lot deg tråkke på av som jeg kalte de der inne : "Modeller" Du var deg selv hele tiden ,mens de fleste andre spilte en rolle og tenkte for mye på penge premien.

    Det felte de.

    Gratulerer Tine..du var som sagt min favoritt fra Dag 4 du..jaja jeg trengte noen dager for å sikte inn vinneren hehehe..

    Det ble deg det Tine..

    Godjenta..Gratulerer så mye Tine..

    God tur til Rhodos.
    Det er et fint sted-har vært der selv 2 ganger.


    Hilsen ole Leedsunited Nicolay (facebook navn)

    SvarSlett