tirsdag 17. november 2009

St.Helga som var =)

Helgen som var startet med fredag, ferdig på skolen, en tur innom bør for å låne toalettet, prate litt med Geir og Pål og avtale at vi skulle treffes etterpå =). Jeg løp da hjem (nesten, har tross alt ikke kondis til å løpe) vasket gulvet og lagde mat og tok meg en dusj. Lasagne var kjempe godt og hadde i tilegg garlic bread =) jippi! Etterpå tok jeg turen til bør igjen og møtte Geir og Pål, tante, Tom Tom og noen andre kjente!

Det var veldig hyggelig, vi ble sittende og spille musikk og prate i en stund før jeg ble med til Geir og Pål og spiste middag sammen med de og Grethe og Rune. Det var kjempe hyggelig! Det ble en flott kveld/natt!

Lørdagen gikk med til å ha 14 ganske tunge elefanter på huet, kom meg hjem slappet av og kom meg senere opp på ocean, tok et par øl og ruslet ned til bør igjen, da karaoken skulle starte igjen. Men var ikke helt i humør for å drive og feste, så stakk opp til ocean igjen og møtte mona, geir og pål. det var kjempe hyggelig. ble med hjem til mona og sov der.

Søndagen, da hadde jeg en stor jævla feit elefant sittende på huet....hmm dumt å gå ut 2 ganger på rad og i tillegg ikke få sove så mye. men men.

helgen var interesant! men hadde det veldig hyggelig! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar