mandag 30. november 2009

Den siste helga og uka pluss denne helgen =P

Ja det var nå en stund siden jeg har blogget med god grunn, var syk forrig uke med no influensa lignende svineri.

Men hvertfall forrig helg startet med en fredag hvor jeg skulle på konsert med bandet til Thomas og Johnny det var kjempe kult pluss at det var høy lyd, hadde noe sus i øret hele kvelden og litt dagen derpå. Men det var kjempe kult å høre de spille, ble med til Thomas etterpå hvor vi klamtret på gitar og hørte på musikk og prata. det var kjempe hyggelig, ble ikke veldig mye søvn da for å si det sånn for praten gikk i et sett=)

Thomas kjørte meg tilbake til byen dagen derpå og det var veldig hyggelig. Jeg skulle jobbe med karaoken den lørdagen og det var dødskult, jobbet fra 10 - 0300. Det var ikke mye folk fram til klokken var 12 men etter det begynte det å strømme på en god del mennesker.

På søndagen tok jeg det helt med ro for da merket jeg at jeg var både trøtt og sliten. Brå våknet klokken 3 stakk opp på ocean og tok meg en kaffe. det var godt følte at jeg fikk våknet litt da hvertfall.

Mandagen så var det skole og på tirsdagen hadde vi fri da vi skulle gjøre et par små ting for å gjøre oss klar til praksisen som vi skal ha. Så på tirsdagen fikk jeg gjort det jeg skulle og på kvelden så hadde jeg quiz og det gikk bedre enn forventet det kom faktisk en god del mennesker noe jeg ikke hadde regnet med, men det var veldig morro at det kom så mange mennesker.

Så natt til onsdag begynte jeg å føle meg ikk fult så pigg i topp etasjen. noe som førte til at jeg var hjemme på onsdagen, men på torsdag da var jeg så dårlig at jeg lå i senga hele natta, det var ikke spesielt kult! man får vondt i ryggen av å ligge så lenge! men men på fredagen klarte jeg å komme meg ut av sengen og over på sofaen og sakte men sikkert så begynte kroppen å pigge til.

Og på kvelden så fikk jeg bilen min!!!! JIPPI!!!! Mazda 626, en 96 modell! Its an oldi but a beauty in my eyes! Jeg har også gitt den et navn og fikk navnet ganske simpelt pågrunn av at Stitch i "Lilo og Stitch" fra filmen og tv serien på Disney Channel er et prosjekt og alle prosjektene hadde et tall og Stitch sitt tall var 626. Ja ikke vanlig men men!

Fredagen var forså vidt en rolig dag. Lørdagen var enda bedre da begynte kroppen å våkne!! jippi! og jeg følte meg kjempe bra! jeg og ole kjørte med bilen min det var kjempe kult! også spiste vi middag også bar det ned på bør med litt freeesh karaoke! det er stiil! Roy måtte dra til råholt eller noe sånt så jeg jobbet for han mens han var borte, dette var også første gangen jeg var heeeeelt alene!! =S jeg var skjelven i beina men det gikk bra! Roy kom tilbake og alt var bra, ikke noe problemer i det hele tatt!! jippi!

Søndagen var en hard dag å våkne til, litt fyllesjuk, og litt trøtt da jeg ikke hadde lagt meg før klokken var 0700 eller noe i den duren....vanskelig å stå opp klokken 12 da desverre. hadde øvelseskjøring med Taner og det var fett! i min bil lissom! men uansett nå er det mandag og en ny uke og en ny dag og ikke minst nye muligheter!

Nå venter jeg på at mitt tidligere lønningskontor skal få ræva i gir og gi meg de papirene som jeg trenger! takk takk for i dag kveld og neste kveld!

C'ya later alligator!!!!! HURRA!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar