fredag 13. november 2009

hiv og hoi nå er dagen min!

I dag så var jeg på intervju for å skaffe meg praksis plass =) og heldigvis så fikk jeg den, og det syns jeg var kjempe bra, for det er akkurat med multi handikapede jeg vil jobbe med.

Ellers så har jeg jo begynt på Imente kompetanse senter og der stor trives jeg som student =) eller elev som lærene våre kaller meg og de andre i klassen. Hvordan syns jeg det er å begynnte på skolen igjen? Jeg syns det er kjempe morsomt og jeg har fått motivasjon til å sette meg på skolebenken og det syns jeg er godt! Og det er morsomt å endelig ha fått begynt på studiene og få meg en utdannelse og fagbrev.


Uansett så gleder jeg meg til helgen, det skal bli deilig å kunne slappe av litt og få sove litt lengre enn til 0715. Jeg gleder meg veldig til jeg kommer hjem igjen for da skal jeg vaske gulvet og kjøkkenet og badet også skal jeg lage lasagne også skal jeg ta meg en goood og varm dusj =) DIGG!

Ikke minst syns jeg uken har gått fort, helt utrolig! Mandag var jeg en tur hos Pål og Geir og det var kjempe hyggelig :) tirsdag var det skole og slappe av, onsdag skole og slappe av, torsdag skole og slappe av og fredag vask også slappe av! Lørdag og søndag vet jeg ikke helt hvordan blir ennå men håper jo at det skal bli avslappende og at jeg slipper å løfte en finger =)

men men har ikke så veldig mye på hjertet i dag gitt!
Utenom at det er ikke så veldig lenge til jul!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar