torsdag 19. november 2009

Hardtrening!

Fra og med neste uke skal jeg legge meg under jern! For jeg skal nemelig inn til sesjon for militæret!
Og siden jeg har betalt for å trene på elexia så skal jeg søren meg benytte meg av det! Så neste uke skal jeg trene 3 kvarter cirka før jeg begynner på skolen 3 dager - 4 dager i uken. da skal jeg trene løping og styrke som basic også tar jeg det videre sånn etterhvert!

skal jeg slutte og røyke? njaaa har ikke klart å bestemme meg ennå, hvis jeg klarer å trene og røyke samtidig så skal jeg nok klare å røyke mindre enn før, men til å begynne med så skal jeg ikke slutte.

Og hva er det Tine skal inn på sesjon for? hehe tine skal inn på sesjon for å bli flypilot! hihihi så vi får se! men det skal bli banket kondis inn i meg! hihi meg i militær uniform....haha jaja

jeg gleder meg hvertfall! så får vi se hva som skjer! men dette betyr jo ikke at jeg slutter med jeg driver med nå! nei nei!

men wish me luck!!! - i need the strength to carry on with tha training! =P

1 kommentar:

  1. Så moro å se at du har blogg, Tine! Synes du burde ha et mimre-innlegg om gode, gamle Wig Wam-dager;) Denne må jeg begynne å lese!
    Lenge siden sist nå, håper alt står bra til:D
    Klem fra Frida
    -fantastiskefrida.blogg.no-

    SvarSlett