fredag 27. april 2012

Days come and go!

Det er en stund nå siden mitt siste innlegg. På tide å kanskje dele noen enkle tanker i disse såre tider.

Først og fremst så vil jeg dele mine tanker og min medfølelse til alle familier og venner som er rørt av denne rettsaken. Dere viser mye mot og det er virkelig beundringsverdig <3 !

Ellers så blir det lite søvn og mye jobb. Som tv2.no skrev i sin artikkel hva jeg gjør nå i ettertid, så stod det at jeg skal begynne å lage en dokumentar og dette krever sin tid og en del skriving! Kommer med mer info om denne saken senere!

Dagene går som aldri før og jeg håper at dere alle har det veldig bra! Jeg gleder meg til en knall sommer og håper så absolutt at sommeren blir kjempe fin og kjempe varm!

Ha en strålende helg folkens!

Peace&Love <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar