torsdag 22. april 2010

Poem from the heart

It's been so long since I saw your face
It's been so long since I felt your grace
I am me, for you that is enough
You are you and for me that is enough

Where do I place my heart
In this life of love there's no start

There's no room to hide
Only room for lies
In this world I've found peace
I've got the heart keys

What do you say when I want more
There's a life in store
But what do I say
When you say stop
I feel my heart drop

Where do I go when I'm alone
My heart feels like a stone
What do I do when my actions die?
That's when my life begins to lie

What do you do when I cry?
I dont want your answers of why....


"I dag"
Jeg tenker på i dag
Jeg tenker på hva jeg sa
Jeg tenker på i morgen
Jeg tar den sorgen

Jeg tenker på mitt løfte
Jeg tenker på det å sørge
Jeg tenker på det som skjedde
Det jeg ikke kledde

Jeg tenker på det jeg ville
At mitt liv en gang skal trille
Jeg tenker på det jeg drømte
Det jeg engang forsømte

Jeg tenker på det jeg skal oppleve
Det jeg skal streve med
Jeg tenker et liv uten håp
Noe jeg savner sårt

Jeg tenker på de jeg ville redde
Alt det de krevde
Jeg tenker et liv uten tro
En båt som ikke kunne ro

Jeg tenker på mitt liv
At jeg engang vil få svi
Jeg tenker aldri tvil
Uten folk som gir en vri

Hva er vel håp om du ikke har tro på deg selv
Hvordan være glad i noen andre når du hater deg selv?

Hvordan kunne leve
Et liv uten respekt
Hvordan kunne leve
Et liv uten ydmykhet

Hvordan klare å se seg
Selv  et speil
Og hate det,
det gjenspeiler seg uten refleks.

Hvordan klare å stå opp
uten håp eller tro
Eller å vite i dag skal kroppen min
endelig få ro......

"to my creative responser...."
I'd travel miles and miles
to see your face
to come to a secret place
but my face still cries

My heart is open and full of pain
I sit alone
on this cold stone
my pain was your gain

I know my heart is mine
I know you never left
but you came and swept me of my feet
i sold my heart for a dime

How will i ever know what is here?
Will i say the words just to ease your comfort?
Just to make myself hurt?
Will anyone care?

I know i am here to stay
My heart is a runway
maybe im gay
But its my way

Where ever i go
I will follow
for my pride to swallow'
one day it will snow

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar